Dys Gspüri

ist den lieben Schweizer Menschen inne, die mir unglaublich entzückende Herbstgrüße gesendet haben. Eine Grußkarte für „e farbige Herbscht“ mit der Beilage von Buntstiften und zauberhaften Malvorlagen.

Dieses Gedicht möchte ich gerne als Herbstgruß teilen, denn es ist fröhlich und berührt das Herz:

Dys Gspüri

We du eso dür ds Läbe geisch,

hesch d Ougen off fürs Chlyne?

Dass d’Ohre hesch zum Lose weisch …

Mit dene ghörsch o ds Fyne.

Tuesch d Nase no chly wyter uuf,

schmäcksch undereinisch Sache,

wo dy Umgäbig mit eim Schnuuf

erläbeswärter mache.

Das Gspüri zu der Achtsamkeit

het jedes i sech inne.

Bevor es ganz verlore geit,

wei mir is doch dra bsinne.

(Marianne Chopard)

Die Rückseite der Karte ziert noch ein Wunsch:

D Gab vom Stunne über Sache,

wo der Tag zum Alltag mache,

ds Tröime, ds Lache, ds Phantasiere …

All das möcht i nid verliere

u mi geng vo nöiem bsinne

a das Chindsy i mer inne.

(Marianne Chopard)

Wunderbar, dem schließe ich mich an und sage: „Herzlichen Dank, das ist wirklich eine wunderbare Überraschungspost mit e farbige Herbscht!“

Explore posts in the same categories: Sammelsurium

2 Kommentare - “Dys Gspüri”


  1. I ha mi gfröit, zwöi vo myne bärndütsche Gedicht hie ufgstöberet z ha.
    Wi chly isch doch d Wält worde im Zytalter vom Internet!
    Der Verfassere vo däm aamächelige Blog schicken ig e liebe Gruess u wünsche dir scho gly der Früelig vor ds Fänschter.

    Marianne Chopard


    • oh, das freut mich sehr, die autorin der wunderbaren gedichte hier begrüßen zu dürfen! herzlichen dank für die wundervollen gedanken, ich liebe die berndeutsche sprache. und wie ich gesehen habe, gibt es sogar ein blog dazu (hurra!!!), das greife ich nochmal in einem beitrag auf. viele liebe grüße in die schweiz!


Kommentar verfassen

